Gideon is Visited by the Angel of the LORDh1>
6:12 Topa’ vantung mi ama tungah kilangin ama kiangah, “ Topa in nang hong ompih hi, a thahat a vanglian mipa aw,” a ci hi.
13 Gideon in ama kiangah, “Kong thum hi, sia aw, Topa in kote hong ompih ahih leh, bang hangin hih thu khempeuh ko tungah hong tung ahi hiam? Ka pate un kote tungah hong genin, ‘ Topa in Egypt panin eite hong paipih hilo ahi hiam?’ a cih uh a lamdang ama sepnate khempeuh koi-ah om ta ahi hiam? Ahih hangin tu-in Topa in kote hong paaikhia-in Midian-te’ khutsungah hong pia khin hi,” a ci hi.
14 Tua ciangin ama lamah Topa kihei-in, “Hih nangma thahatna tawh pai in la, Midian-te’ khutsung panin Israel-te honkhia in. Nangmah hong sawl khin hilo ka hi hiam?” a ci hi.
15 Tua ciangin Gideon in ama kiangah, “Kong thum hi, Topa aw, Israel-te bangci hotkhiat zawh ding ka hi hiam? En in, Manasseh minam sungah keima behte a hatlo pen hi a, ka innkuan sung panin kei a neupen ka hi hi,” a ci hi.
16 Topa in ama kiangah, “Nang kong ompih ding a, nangmah in mihing khat bang lelin Midian-te na vatgawp ding hi,” a ci hi.
17 Tua ciangin amah in, “Tu-in nong hehpih zawh leh, kei tawh a kiho mipa pen nang na hihna lim khat hong lak in.
18 Kong thum hi, letsong puakin nang kiangah hong pai-in nangma mai-ah kong koih mateng hih lai panin na paikhia kei in,” a ci hi. Amah in, “Nong tun’kik mateng ka na om ding hi,” a ci hi.
If you want to read to full story look it up in a Bible.
Hih unit sung ah a dang sinna te:
- The beginning God created the earth – Undated Past, Piancilna 1:1-2
- The 7 or Seven Days of Creation – Undated Past, Piancilna 1:1-3:24
- Adam was the first created man specifically named in Scripture, Piancilna 1:26-2:25
- Eve the first woman specifically named in Scripture, Piancilna 2:18-25
- Abel a righteous man, Piancilna 4:1-16
- 1100 Year gap between Adam and Noah, Piancilna 5:1-32
- Noah built an ark, Piancilna 6:8-22
- Noah builds an Ark for God, Piancilna 6:9-9:28
- 400 year gap between Noah and Abraham, Piancilna 11:10-32
- Abraham the father of nations, Piancilna 12:1-25:11
- Sarah was the wife of Abraham, Piancilna 11:29-23:20
- Isaac Abraham’s son, Piancilna 25:20-34
- Esau was Isaac’s favorite son, Piancilna 25:19-34
- Jakob steals Isaac’s blessing, Piancilna 27:1-29
- Jacob marries Rachel the daughter of Laban, Piancilna 29:15-30
- Death of Joseph at one hundred and ten years old, Piancilna 50:22-26
- 300 year gap between Joseph and Moses, Piancilna 50:22-Paikhiatna 1:22
- Miriam kepts eye on Moses after he had been placed as a baby in a boat, Paikhiatna 2:1-10
- God spoke to Moses out of a burning bush, Paikhiatna 3:1-4:17
- Moses was asked to take off his sandals by God, Paikhiatna 3:1-22
- Moses the friend of God.
- Manna means ‘What Is It’?, Paikhiatna 16:1-36
- Moses at Mount Sinai, Paikhiatna 19:1-25
- The Golden Calf the idol made by Aaron, Paikhiatna 32:1-35
- Speak to the Rock “Give Water”, Gamlak Vakna 20:1-13
- Joshua God’s warrior, Joshua 5:13-6:21
- The two scouts or spies were Joshua’s eyes, Joshua 2:1-24 and 6:22-25
- Rahab helped Israel to take Jericho, Joshua 2:1-24
- Rahab saved from death, Joshua 6:22-25
- Gideon the fifth Judge of Israel, Thukhente 6:1-8:35
- Ruth, the great grand mother of King David, Ruth 1:16-2:23
- Jephthah the Gileadite the 10th Judge of Israel, Thukhente 11:1-12:7
- Samson the 14th Judge of Israel, Thukhente 13:1-16:31
- Samuel 15th Judge of Israel and also a Prophet, Samuel Masa16:1-13
- King Saul Spear, Samuel Masa 18:5-15
- David uses his slingshot, Samuel Masa 17:40-58
- Solomon’s throne established, 2nd Kings 2:1-46
- King Rehoboam, 1st Kings 11:41-12:24
- Jonah a prophet of God, Jonah
- Isaiah the prophet (739BC-690BC) wrote the book Isaiah, 2 Kings 18:1-20-21
- Jeremiah is put down a well, Jeremiah 38:1-28
- Daniel in the Lions Den, Daniel 6:1—28
- Esther becomes the Queen, The book of Esther
- Nehemiah rebuilds the walls of Jerusalem, Nehemiah 2:1-3:32l
- Malachi the last Old Testament writer
- The time gap between Malachi the last book of the Old Testament and Matthew the first of the gospels.
- The cross a Roman method of killing people, Luka 22:1-24:12
- The author and giver of all faith – Zeisu